Jump to content
  • Welcome to AutoLanka

    :action-smiley-028: We found you speeding on AutoLanka Forums without any registration! If you want the best experience, please sign in. Safe driving! 

Watchman

Quick Trivia 3

Recommended Posts

Aston Martin DB9?? :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm yeah I think Schiffer is correct...looks more like a DB9 to me...

MINIACE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin DB9?? :unsure:

Good call Schiffer...

post-3518-032658400 1310914197_thumb.jpg

Edited by Mani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm why doesn't she have fog lamps :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol guess ill be taking the floor.

ok a easy one

post-47604-054999500 1310914898_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol guess ill be taking the floor.

ok a easy one

a honda fit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a honda fit?

correct :D take the floor

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok here is a easy one.

3pnwJ.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rocky?

nope

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki Gypsy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki Gypsy?

nope

edit:here's a hint it's not a jap vehicle. :)

Edited by nexus

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is that Tata cab you find here right,cant exactly remember the name

Edit: Tata 207 ?

Edited by CyRaX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tata Sumo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah think Watchman is right.. my guess is also a Jeep Cherokee

Share this post


Link to post
Share on other sites

This is that Tata cab you find here right,cant exactly remember the name

Edit: Tata 207 ?

nope

Tata Sumo?

nope

you are correct Watchman it's a jeep cherokee

RrBvl.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Actually I thought it was a hacked up police tata Sumo when i saw the balding tyre and the bonnet that wasnt closing properly, but noted that the Sumo didnt have a crease going above the indicator. Lemme go find something interesting for you boys

Share this post


Link to post
Share on other sites

My guess is also the Indica,think your right Big_D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Register for a new account in our community. It's easy and FREE!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×